Jump to content

CM.Skayles


Skayles

Recommended Posts

  • Community Manager

Hoy tout le monde o7

 

En tant que nouveau membre de l'Equipe Equation c'est Skayles, mais pour certains vous me connaissez déjà en tant que Seraph.

23 ans, toutes mes dents ( à un petit bout d'incisive près à jamais perdu dans une piscine ) et une langue bien pendue pour vous servir !

 

J'arrive donc dans l'Equipe en tant que Community Manager / Service Après-Vente / Bureau des plaintes / Relations Publiques... mettez-y le nom que vous voulez, je suis là pour vous servir d'interlocuteur privilégié, et maintenir la communication entre Staff et Joueurs. Et en digne grand communicant que je me devrai d'être  je suis, je ne suis en réalité jamais bien loin.

Qu'il s'agisse du forum ( s'il vous plaît les gens, utilisez le forum ), du Discord, ou du jeu, j'y traîne un peu tous les soirs et week end, donc pour peu que vous ayez des idées, des remarques ou la moindre question, il y a de grandes chances pour que je puisse y répondre sans trop attendre o7

 

Mais sur ce, à très bientôt en jeu !

Skayles

                     ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hey y'all o7

 

Though you're now gonna get to know me as Equation's Staff newcomer Skayles, y'all have probably already ran into me as Seraph.

23, all of my teeth still strong ( except that one tiny incisor shard that I lost in a pool ) and a sharp tongue to boot !

 

Welp, call me Community manager, or the PR Guy, or the S.F.E.T.C.O ( Shoulder For Everybody To Cry On ) but I'm gonna be here as your first contact, in charge of the communication between the playerbase and the Staff. And as such, even when you think I am not, I'm always gonna be lurking nearby...

So be it on the forums ( please guys, use them it's important ), on Discord or in game, I'm typically there every night and week ends, so if you ever have ideas to submit, observations, to make, or questions to ask, chances are I'm gonna be able to provide you with an aswer rather quickly-ish.

 

But well, now that it's all said, I'll be seeing y'all in game !

Skayles

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Gangor changed the title to CM.Skayles

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...